امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۵/۲۳- ۱۶:۲۲ - مشاهده: ۱۹۳

دیدار سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جلال‌آباد با والی محترم ننگرهار

جناب آقای مجید صادقی دولت‌آبادی، کفیل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جلال‌آباد با حاجی ملامحمدنعیم آخوند، والی ننگرهار ملاقات و گفتگو نمود. در این دیدار، دو طرف ضمن محکوم نمودن جنایات سبوعانه رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت دکتر اسماعیل هنیه در خاک جمهوری اسلامی ایران شد و نیز حملات ددمنشانه این رژیم جعلی علیه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، بر لزوم حمایت جهان اسلام از مقاومت فلسطین تأکید ورزیدند. همچنین طرفین گسترش روابط دوستانه بر پایه مفاهمه و اعتماد متقابل در پرتو همکاری مشترک را زمینه‌ساز آینده‌ای بهتر برای هر دو ملت ایران و افغانستان برشمردند.

در این دیدار، دو طرف در باره موضوعات مورد علاقه مشترک دوجانبه در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و کنسولی و همچنین پیرامون طرح‌های توسعه همکاری علمی - دانشگاهی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه با اغتنام از فرصت، دیداری نیز با مولوی سعید احمد بنوری، معاون محترم والی ننگرهار صورت پذیرفت. در این ملاقات‌ها، بهرام جمالی، معاون نمایندگی، مولوی فضل‌الهادی احمد، رئیس دفتر منطقه‌ای وزارت امور خارجه افغانستان و قاری قاضی ملاعادل، سخنگوی محترم استانداری نیز حضور داشتند.

تصاویر

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما