امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۱/۱۴- ۱۶:۲۷

بیانیه سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جلال‌آباد در محکومیت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جلال‌آباد حمله ددمنشانه و نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را که در مغایرت آشکار با مقررات بین‌المللی، به‌ویژه کنوانسیون روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین، کنوانسیون راجع به پیشگیری و مجازات جرائم علیه اشخاص مورد حمایت بین‌المللی از جمله مأموران دیپلماتیک ۱۹۷۳ و‌ منشور سازمان ملل متحد است، به شدت محکوم می‌نماید.

متأسفانه در این حمله هدفمند، تعدادی از مستشاران نظامی‌ ضدتروریسم جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از مصونیت دیپلماتیک که برای صرف افطار ماه مبارک رمضان در این ساختمان حضور داشتند، به شهادت رسیدند.

سران جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی نیز بدانند که این‌گونه حملات مذبوحانه، شکست ترمیم‌ناپذیر رژیم در عملیات طوفان‌الاقصی و شش ماه ایستادگی قهرمانانه ملت مظلوم اما مقتدر فلسطین در نوار غزه را جبران نکرده و جمهوری اسلامی ایران نیز در حمایت شرافتمندانه خود از حقوق طبیعی و قانونی ملت فلسطین، ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهد نمود.

حمله تروریستی رژیم صهیونیستی نیز گویای اوج استیصال، درماندگی و سرگردانی راهبردی این رژیم جعلی درنتیجه شکست نظامی، سیاسی و اخلاقی در نوار غزه پس از شش ماه جنگ ظالمانه، جنایتکارانه اما بدون هرگونه پیروزی علیه جریان‌های مقاومت و ملت صبور و مقاوم فلسطین است. جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه و در کمال حکمت و درایت، رژیم متجاوز و مفلوک صهیونیستی را از جنایت جدید خود پشیمان خواهد کرد.

تصاویر

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما