امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۵/۱۰- ۱۱:۴۵ - مشاهده: ۵۳

بیانیه سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جلال‌آباد در محکومیت حمله تروریستی و شهادت دکتر اسماعیل عبدالسلام هنیه

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جلال‌آباد حمله تروریستی که منجر به شهادت دکتر اسماعیل عبدالسلام هنیه شد را با شدیدترین لحن محکوم می‌نماید.

بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

وَ مِنَ المُومِنینَ رِجالٌ صَدقُوا مَا عَاهَدُوا الله عَلیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن ینَتظر وَ مَا بَدَّلوُا تَبدِیلا

احزاب/ ۲۳

در میان مؤمنان، مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

همزمان با ایام سوگواری سرور شهیدان و آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین ع، رژیم اشغالگر صهیونیستی، میهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران و همراه ایشان را هدف قرار داد و سند دیگری بر جنایات ضد بشری و تروریستی آن رژیم منحوس افزوده شد.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جلال‌آباد با نیمه افراشته نمودن پرچم به مدت سه روز، به روح بلند و ملکوتی این مبارز خستگی‌ناپذیر و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، ادای احترام نموده و  این ضایعه جبران‌ناپذیر را به محضر امام عصر عج، رهبر معظّم انقلاب اسلامی ایران مدظله‌العالی، رزمندگان جبهه مقاومت، ملت قهرمان فلسطین و  مردم شریف ایران، تسلیت عرض می‌نماید.

ترور یک شخصیت سیاسی جبهه‌ مقاومت در حین یک سفر دیپلماتیک به کشورمان، حاوی پیام‌های مهمی از سوی رژیم صهیونیستی است که باید پاسخی در خور به آن داده شود. بدون شک، شهادت رهبر شجاع و مجاهد فلسطینی، نه تنها از انگیزه و روحیه جبهه مقاومت نمی‌کاهد، بلکه روحیه شهادت‌طلبی در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی را در دل تمام عاشقان آزادی‌خواه، شعله‌ورتر خواهد ساخت.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما