امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۵/۱۸- ۱۵:۰۴ - مشاهده: ۸۰

تمجید رهبری از سخنان پر مضمون ایناس هنیه، عروس شهید هنیه

به دنبال شهادت رئیس دفتر فقید حماس، ویدئویی از ایناس، همسر پسر شهید هنیه در فضای مجازی فراگیر شد که مورد توجه و تمجید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی قرار گرفت. رهبر انقلاب اسلامی‌ پس از مشاهده‌ این ویدئو، ضمن تمجید از روحیه‌ مقاوم این خانواده، فرمودند ایشان (عروس شهید هنیه) پرمضمون و با بیانی بسیار خوب، سخن گفت.

اسماعیل هنیه در تاریخ 22 فروردین 1403 بلافاصله پس از شهادت جمعی از اعضای خانواده خویش بر اثر حملات سبوعانه رژیم صهیونیستی به غزه، چنین اظهار کرده بود:

خدا را به خاطر افتخاری که با شهادت سه نفر از فرزندانم و برخی نوه‌هایم نصیبم کرد، شکر می‌کنم. فرزندانم همانند دیگر مردم ما در نوار غزه باقی ماندند و آنجا را ترک نکردند، همه خانواده‌های غزه از جمله من، با خون فرزندانشان بهای سنگینی پرداخت کردند. تا کنون حدود 60 نفر از خانواده‌ام به شهادت رسیده‌اند، و هیچ فرقی میان آن‌ها و  دیگر قشرهای مردم ما وجود ندارد.

به اشغالگران می‌گوییم این خون‌ها تنها سبب افزایش ثبات قدم ما بر روی اصول و حفظ سرزمینمان خواهد شد و دشمن هرگز قادر به تحقق اهداف خود و از بین بردن مقاومت نخواهد شد.

 

اینک نوع بیان و اعلام شهادت دکتر اسماعیل هنیه توسط عروس خویش، مهر تائید دیگری بر ایستادگی تا پای جان برای فلسطین و زوال حتمی و قریب الوقوع رژیم صهیونیستی می‌باشد:

با قلبی راضی به تقدیر الهی، شهادت مردی را اعلام می‌کنم که آسمان و زمین به خوبی از او یاد می‌کنند؛ مردی که قابل وصف نیست. شهادت پدر همسرم، پدرم، عزیزم، تاج سرم و نور چشمانم را اعلام می‌کنم: ابوالعبد هنیه.

او به مجاهدان، راستگویان و شخصیت‌های مبارک و به فرزندان شهیدش و تمامی این خون‌های پاک ملحق شد.

او شهیدی قهرمان، فرمانده و بزرگ بود. تنها چیزی را به زبان خواهیم آورد این است که خداوند از ما راضی و خشنود باشد.

ای پدرم، در فراق شما ای ابولعبد، چشم‌ها گریان می‌شود، قلب‌ها اندوهگین. ای پدرم، ما غمگین هستیم.

انا لله و انا الیه راجعون

خداوندا، به ما در مصیبتمان پاداش ده و به ما جایگزینی نیک‌تر عطا کن.

این مصیبت بزرگ است، ولی آنچه دل ما را تسلا می‌دهد این است که این دنیا فانی است و دیدارمان در بهشتی خواهد بود که عرض و وسعت آن به اندازه آسمان و زمین است.

خداحافظ ای رهبر امت

تصاویر

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما